Jumaat, 20 Januari 2012

susu moncet

ini packaging susu sblm ni..smalam pihak taska pulang balik susu speket sebab ada 2 peket lg belum bukak..ehh ye ke? memandangkan amoi sudah ke sekolah dan lebih banyak makan..he he..minum susu pun jadik kurang..kat rumah pun mmg kurang jugak..kadang2 nk tido pun da x mo minum susu..yg kuat minum hanya hero ..disebabkan aku malas nk banyak bekas susu, speket susu yg da bukak tu aku bg dua moncet ni..kalau bg hero susu 3-6 tahun, minum mmg smpai licin..sedap kut dari 1-3 tahun tu...

perbualan anak dan abah di waktu maghrib
hero : abah yak!!
abah : g ketuk pintu bilik air, panggil ibu
hero : abah yak!
abah : meh sini, abah tengok dulu....mana ada yak..
hero : da iyang(hilang)-sambil tangan goyang2 tanda x ada dgn senyum simpul menggoda..


haa..lawaknya hero, kenakan abah ye..

p/s-maaf yong x le nk bukak entry ulasan ..tah apasal tah..amoi sekolah kat little tots..senang sebab satu kelas ngan anak owner taska..xde la risau klu amoi kena buli ke..he he

Tiada ulasan:

Catat Ulasan