Khamis, 2 Februari 2012

pagi ini, petang smalam

hmm sakit pulak kepala ni...agaknya terkejut bangun pagi tadi bila tengok jam da pukul 6.45..patutnya masa tu da start enjin keta..biasala bila da berkeluarga ni, x bole nak express sangat bila bersiap..klu bujang dulu 15 mnt tu da mmg siap nk bukak gate da..td smpai kat sberang uoa ni ada 3 ke 4 minit lg..mau x blari sungguh2 ni..escalator pulak x bjalan..terkejut sorang lelaki tu bila aku tetiba kata dgn kuat "haaa x jalan!!!" kat depan escalator tu..ha ha..lantakla apa dia nk anggap...sangat2 gigih mendaki tangga..smpai atas macam nk pensan...tapi try gak jln laju2..smpai kat thumb print kul 8.28..pas thumb print jadik 8.29..fuh lega sangat2...tapi penatnya smpai skang x ilang..

oklah..sbenarnya nk citer pasal moncet ni...


gambar ni before sekolah...tembamnya si amoi..pampers tu saiz xl pun ketat jugak..masa ni mmg da jarang pakai pampers..tp bila kat umah amoi ni ngade2 nk pakai pulak..

yg ni smalam..balik dari opis, mak pak nya berkejar nk nengok amoi ni camne naik van sekolah ke neseri..mmg nmpakla teachernya ada skali turunkan bebudak ni..kecik mukanya, da x tembam..badan pun kurus gak..cuaca panas, tu yg merah mukanya..

"baby senyum, ibu nk amek gamba"...senyuman dari amoi..nmpak cam anak cino da..

amek dlm kul 5 smalam..da siap mandi ropernya hero ni..baju tu baju free drypers..hari2 pakai bju drypers..he he..sementara saiz masih muat..

ha...lengkap gamba satu family..amek dari sisi aje muka en somi..
-
-
smalam en somi cite pasal perbualan ngan ema-awek kat kedai makan kat opis dia.."carik la boyfriend muka yg x ensem..macam angah ni(en somi) ..senang nk jaga"...hamboi..hamboi..hamboi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan