Selasa, 17 April 2012

pendaftaran amoi untuk tahun satu

minggu lepas selesai daftar amoi untuk kemasukan darjah satu tahun 2014 kat sekolah kantan permai...tp tahun depan baru akan confirm..hmm ramai sangat da org ka sini..skang ni pun ada 2 sesi..klu taman sekeliling ni start bukak, lg la ramai..udah le jalan utama umah aku ni kena tutup sbb sambung jln ngan prima saujana..hmmm..jam la skit nnti...

masa en kerani tgh check borang..ternampak si cicak yg sedang berposing..usik2 x gerak..ropernya da keras..sian..
kat sekolah skang sungguh ketat securitynya..ada cctv..kena tekan no pin (he he) kat pintu..x mcm kita, pakai pas aje..itulah bila budak2 makin pandai & brani..cikgu pulak jadik takut kan..

1 ulasan:

  1. Salam, anak kita sebaya lah, saya pun baru jer daftar anak sulung saya utk tahun 2014. Mmg kat tpt saya pun dah penuh huhu org makin ramai. anyway salam kenal ye, jemput singgah blog saya
    http://anisvitashop.blogspot.com/. Saya pun dah follow awak. harap sudi follow saya :P

    BalasPadam