Sabtu, 2 Jun 2012

Penat...

Lame da rasanya x bercuti...penat kije...rasa cam nk coti panjang dan jalan2 je...tapi coti bukan banyak mane..duit? Huhu...klu bole simpan dulu...dlm tempoh 4 bulan ni,aku kena berjimat skit..takut betul budget lari...nasib baik sepanjang taun ni ade buat ot...dpt byr yuran amoi..duit yuran yg en somi da simpan dulu bole buat back up... Macam ni lah hidup berkeluarga..nk kena rancang betul2...bukan bole suka2 ati blanja...klu x cukup bulan tu,baru la korek saving...sedar x sedar, blanja hidup kat malaysia ni makin meningkat..x ade yg turun pun...di sebabkan speaker ni direct kat sini, otak aku ni x dpt nk fikir sangat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan