Sabtu, 2 Jun 2012

Sehari di booth di tesco semenyih

Hari yg panas dan membahang...arini jaga booth kat tesco semenyih pulak..alone..nasib baik ada en dreber..tapi ade kejap2 je...jadik tukang transit ipad ni...nk gerak pun susah skit...malas nk bawak ipad..xpelah ada 3jam lebih aje lg...tapi disebabkan rasa cam nk demam, tu yg rasa x bape best.. Start smalam da kemas skit umah ngan sidai baju...my mil nk dtg arini...pagi2 da kemas umah,basuh pinggan sume..larat ke tak aku masak ni agaknya..cadangnya diorg nk ke umah bil kat setia wangsa..lg skali aku ulang..laratke aku nk kesana?.. Nasib la dpt tempat kat sebelah kawasan pentas ni..ramai org lalu lalang...dgn bunyi speaker lg...dgn hentakan kaki budak2...sebab dasarnya papan..berguyang2 jadinya..ehh bestla tulis blog guna ipad..en somi bole bg adiah tak??..hehe.. Skang ni persembahan sorang budak pompuan,oku..tengah nyanyi..tadi ade la sathiya ngan baju super spontannya..banyak gak aktiviti...dari tadi ada cabutan bertuah,kuiz..sape2 nk datang bole la..esok baru perasmian..nasib baik jaga arini..perasmian mesti lg ramai org.. Tadi nasib baik jugak en somi datng smpai ke booth..kipasnya tiggi sangat, x terasa..en somi pinjam kipas en haizal kat taman pelangi semenyih kat blakang ni...ok, da abes persembahan nyayian budak td...skang penyampaian hadiah pertandingan mewarna pulak...huhu..trase lama nye masa berlalu.. Alamak hari sudah mendung...klu ujan mmg tempias sangat2 ni..

1 ulasan: