Selasa, 10 Julai 2012

coti ke gold coast-part panas ati


setelah jiwa kacau berlalu..nah percutian yg dinanti utk tunai janji mandi tulam kat amoi pulak..mmg betul le kacau jiwa ni bila purse pun bole tertiggal kat opis..hai..penin tul..br prasan masa nk byr mcd..nasib baik en somi yg blanja..kunun2 nk top-up shiling, tetiba kat depan kaunter tu aku terkorek2 beg..hmm mana purse?..aduhai..sah tiggal ni..

mmg takde kuah kacangnya..sambal udang aje yg sempat..hu hu..

otw ke opis nk amek purse..hmm sirius..berkerut2 kening tu..

amoi yg prasan kaki masih kecik..nk pakai stokin umur >staun..

hmm hangin kus2 manjang la hero ni..aku rs mcm dengar lagu je bila dia nanges...


sampai goald coast dlm 1.30 ptg..trus daftar..ingatkan bole check-in..ropernya kena gak tuggu smpai kul 3..x pela, pusing2 dulu..moncet da over excited bila nmpak tulam ni..jom beli pelampung jap..then pusing2 kawasan hotel..

ni tempat sarapan utk custumer hr kluarga or kursus..open air..

hero yg x sabar..nk tolong bawak pelampung x bagi..nk gak pakai cenggitu

ni ketua rombongan..pegang pelampung maintain kat pinggang..cam model pelampung da gayanya..pusing satu otel camni..sebelah tu pool..sbelah lg utk dinner event..tengah2 panas pun ade org mandi kan..

rehat kat pondok buluh ni..paneh...

main2 la dulu..

hmm chubbynya ..ha ha ha..

ok..ini part yg best kut..bila da 2.30 tu aku g kat kaunter balik..ingatkan dpt masuk bilik da..dia x bagi jugak..en somi da bengang..da le penat, panas pastu cam x bole nk tolak ansur utk bg kunci..alasan bilik x siap..bila kul 3 tu aku dtg balik..wah da ramai giler bratur...pastu cam da campur2 ngan org yg x daftar lg..hangin okeh..tetap x bole masuk sbb bilik x ready..argggghhhh bodoh punyer mgt..pas pompuan cina tu berkeras nk bilik jugak, x siap pun xpe..baru la dpt kunci..tapi mmg aku kesian sangat kat budak kaunter ngan cleaner..boss diaorg langsung x nampak..boss yg tara bole guna...

patutnya pas pompuan cina tu turn aku..tp adela couple melayu ni..letak kertas booking lebih dr panjang tangan aku..masa tu br aku prasan aku ni prangai cam budak sekolah bila brebut ngan org camni..xpela, ko xde anak lg kan..klu da ada anak baru ko tau apa prasaan bila org buat ko camtu..ko nk kunci bilik dulu xpe..amekla..pastu br turn aku..alhamdulillah..walaupun hati ni risau sangat bila amoi asik ilang, pusing2 aje kat situ..tp sebab ramai org jadi tersangat risau..

dpt kunci kul 3.25...hmm rugi kan masa..then dapat bilik tingkat 7 yg ujung pulak tu..masa tu budak cleaner tgh bersih wing tengah..ce korang teka kul bape nk sampai ke bilik aku?ha ha lawak la sangatkan..

masuk2 bilik mmg sepah la jugak..tp xpe la asal dpt tempat rehat..makan2, smayang..tp x sanggup la nk landing atas katil yg berselerak..hmm x smpai lg cleaner..penuhkan air dlm jakuzi bg moncet main dulu..ehh da kul 5 lebih pun x smpai lagi..xpela, en somi nk tuggu, aku bawak moncet2 g mandi kat bawah dulu..dekat kul 6 baru cleaner sampai..

sbenarnya aku ada baca review pasal cerita yg sama..tp ingatkan hr jumaat x kena..ropernya kena jugak..yg mgt pun x kan la x de pengalaman nk wat camne..bukan x bole bukak kaunter tambahan & kaunter khas utk yg telah mendaftar..bukannya salah bg kunci awal skit utk elak kelam kabut camni..pastu cleaner x cukup..sila la tambah..ko da tau tiap bilik ade jakuzi, mstila amek masa nk bersihkan kan..dan satu lagi yg klakar jugak la bila ms makan pun kena bratur sbb tmpat x cukup..en somi da marah2 jugak..ini adala dari sisi merosakkan mood..

ok nnti smbung part mandi tulam pulak ye..yeah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan