Jumaat, 19 Oktober 2012

makcik penin..

bulan ni adalah bulan yang sangat penat utk aku...kerenah pemanggil yg kadangkala menjengkelkan hati..boleh mendatangkan stress & sakit kepala..

pemanggil 1
marah2 sbb tukar maklumatnya..sbenarnya opis x salah..dia pun x salah.aku try bgtau kenapa opis buat camtu..baru cakap sparuh da potong..nk cakap lg dia potong..ooo..silap besar okeh..dahla bukan aku yg buat mende tu..dia suruh aku call back..hmm sorila..not me la..hari sblm bukan main jumpa face to face baik kemain, next day mcm aku ni berdosa besar pulak ngan dia.esoknya dia dtg tp aku mmg x nk jumpa...just pass kat staff surat yg dia nak..len kali cuba la cakap baik2..len kali jugak klu dia nk jumpa, aku malasssss nk layan...

pemanggil 2
suka2 ati je nk tambah mende2 yg x boleh tambah.yg syarat di kenakan banyak soal pulak..hadoii pening, sakit pale makcik ni..tolonglah pemohon2..bila nk daftar tu cuba search kenapa bayar itu ini..jgnla da nk smpai stage last2 baru nk tanya..lg pun maklumat bukan susah nk search..

pemanggil 3
dr lawyer firm nk tanya notary public kat sini..yg disahkan kerajaan malaysia...copius ni..dokumen ape?..dokumen tanah...ALLAHUAKBAR...klu dia bukan dari lawyer firm mungkin aku bole la terima..

pemanggil 4
sy nk isi borang..kena guna pen hitam aje ke?..cik bole guna pen hitam @ biru...xde masalah..nasib baik x penah mohon lg...senyum je la..

banyak sangat kerenahnya...klu di tulis mungkin panjang lagi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan