Selasa, 6 November 2012

3 idiot



pic from google


pas kena bambu ngan public..bergelak ketawa tengok ini...

-kencing kena karan
-makan capati, penggiling ade bulu dada bapak raju..
-virus yg nerd klakar..

need more days to finish lah kan..3 jam woo

asalkan aku ok

pagi ni rs stress sbb kemungkinan lambat lagi..then dengar lagu ni...alhamdulillah lega sikit

Lirik Lagu Asalkan Aku OK – Awi Rafael



Selamat pagi, selamat pagi aku ucapkan

Burung merpati bernyanyi di ruang halaman

Hidup ini indah ku kata, Hidup ini indah lawa

Hidup ini indah ternyata



Selamat petang, selamat petang aku ucapkan

Kanak-kanak kecil berlari di ruang halaman

Hidup ini indah ku kata, Hidup ini indah lawa

Hidup ini indah ternyata



Asalkan aku ok, duit dalam kocek

Hidup dengan sederhana

Keluarga semua ok, masa depan cantik

Hidup jauh narkoba dunia



Asalkan aku ok, hidup macam taukeh

Teman ada sentiasa

Bernyanyi dan karaoke, kaya macam Datuk K

Hidup tanpa masalah dunia



Hidup mewah tanpa berhutang

Hati bersih tak lupa sembahyang

Inilah kehidupan

Inilah kehidupan



Otak cergas tanpa menipu

Jangan marah-marah tak perlu begitu

Inilah kehidupan

Inilah kehidupan



Asalkan aku ok, duit dalam kocek

Hidup dengan sederhana

Keluarga semua ok, masa depan cantik

Hidup jauh narkoba dunia



Asalkan aku ok, hidup macam taukeh

Teman ada sentiasa

Bernyanyi dan karaoke, kaya macam Datuk K

Hidup tanpa masalah dunia

............tq jugak pd en somi sbb cuba ceriakan pagi aku ni..alhamdulillah thumb print ngam2..fuhhh

pasni klu stress lg...cakap dlm hati banyak2..asalkan aku ok..beb!!