Rabu, 19 Disember 2012

3 ari 2 mlm x jumpa moncet

arini start retreat bahagian 3 ari 2 mlm...da bertahun jugak aku x pernah tiggalkan moncet..last dulu masa g jepun utk 16 hari..skang nk tiggal rasa susah skit..tambah2 hero tu..aku naik smayang kat atas pun da sibuk carik..klu kat umah sibuk ngedeng, ikut suka dia nk dok mana..klu en somi nk kluar bawak keta, dia org no satu yg hulur tangan nk salam...hmm belum pegi da rindu sangat..


smalam en somi tanya, bole pegi ke ni?..sbb aku demam hasil jangkitan dari amoi...aku insyaallah ok..the aku lak tanya..abg bole ke jaga bebudak ni?..senyum tiada jawapan..he he..nasib baik aku ni x active..klu active lg la slalu kena tiggal..adui, jaga helpdesk dgn idung sumbat..siksa skit..

xpe, insyaallah hr sabtu ni kita berjimba di i city...hope fully kita semua sihat..

gambar kat atas tu kat taman kat surau..pepagi ni mmg xde org langsung..nk carik org sekeliling pun susah..org semi d sume dok dlm umah je..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan