Rabu, 20 Februari 2013

edisi seram en somi


moncet berdua ni makin susah nk tido awal...abes kusyen di punggah ke lantai & main lompat2 atas kusyen tu...aku ni pas iron baju trus zzz je..xde nk masak2 mlm da...en somi kata nk diet, lg la sonang ati den ni...tp kesian gak, mlm2 carik gak mende nk makan..mengalami gejala perut ade lagu keroncong rock..he he...

smalam pas teman en somi ke semenyih, smpai umah da dekat kul 11..moncet masih memancak lg...en somi bukak cite karak..konon utk suruh amoi tido...intro tu mmg da tengok dulu..mmg seram..aku suh tukar tp x mo...nk tengok intro je..yela..tengokla..

dekat kul 2pg, hero batuk2..aku sapu vicks..tengok kencing da tembus pulak...suh la en somi amekkan sluar kat bawah..pagi ni ms otw ke opis dia pun citer la...ms nk turun amek sluar tu tetiba teringat citer karak...sume lampu di bukaknya..plus on radio skali...muah ha ha..kan da kene gelak ngan aku..aku da kata tengok citer len x mo...konon nk takutkan amoi, ...kui kui....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan