Rabu, 27 Mac 2013

tendangan dlm perut

hero sudah pandai cium kat mana aku suruh..sblm ni klu suruh cium dia yg hulur dahi je...smalam suruh cium pipi aku ni..kiri kanan kiri kanan...tetiba duk...dlm perut sudah tendang kuat....ait! marah ke apa ni...

utk pegnen kali ke-3 ni, baby kenit ni bole berpusing dgn sukarianya...ruang yg besar & perut ni mmg da besar pun...tp still bole pakai baju kurung...x rs mengah2 sbb kain x ketat lagi.. he he..

22/3 lepas da g check-up utk kali pertama...malas nk fikir, aku pilih kpmc sbb rekod dekat situ...pilih dr mimi..biasa la dr ni, nk gak refer ngan dr jamil...aku kata mau dr mimi jugak smpai beranak ..katanya ok..tp tetap rujuk dr jamil suh scan kut nnti...ok lah...harap2 dpt dr pompuan dan kali ni di permudahkan kelahirannya...

bawak pulak hero...masuk bilik dr, sana sini di usiknya...adoi, budak ni...last2 dr mintak kluar, bole main kat luar...sempatla en somi tengok baby kenit ni...ms tu 14 miggu da berpusing2 pun...alhamdulillah...tengok aktifnya die ni...bila kite ni da makin banyak ilmu pasal pegnen, mula la prasaan takut tu bertambah...aku slalu baca blog kehamilan dr zubaidi tu...ade entry pasal bermacam2 masalah kehamilan...berdoa sajalah, aku dan baby kenit ni sihat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan