Rabu, 24 April 2013

cerita moncet


da lama x update wajah terkini moncet..suka gambar ni..nampak cumel je...he he..puji anak sdiri.. ms ni baru bangun tido..tapi da sibuk nk kluarkan stroller..nk main baby2..mentang2 en somi masih kat atas..berani la mintak kat aku ni..harap2 sempat la baby kecik ni merasa  naik stroller ni...tapi masa sblm ni pun x guna sangat sbb leceh, stroller ni agak besar nk masuk dlm keta..mmg berdukung ajela moncet tu..tu yg manja nk berdukung je..pagi ni kejut amoi suh mandi..tapi request aku dukung...hamboi..nak suh ibu ni branak cepat ke...dengar sora en somi, mula la menangis bagai..takut..hari2 ngadap keletah yg sama..blum sekolah rendah lagi ni..



tolong abaikan keberselerakan yg kat blakang ni...mak buyung ni x larat nk kemas..kemasnya cuma awal pagi sblm moncet bangun...bangun je, camtu lah jadiknya..nak marah tapi klu marah lg stress.. lantak la..


aku : raid sayang baby kecik tak?
raid : he hmm(smbil angguk)
aku : nnti raid jaga baby ye
raid : he hmm(angguk)
aku : nanti raid jadi abg tau..abang raid
raid : x mau..nak jadik baby
aku : raid kena la jadi abg..nnti kita ada baby kecik
raid : x mau..x mau baby..raid nk jadik baby

anak bujang melajuk suda...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan