Selasa, 23 April 2013

criter campur2

minggu ni da 18 miggu stengah..lebih kurang macam nilah perkembangannya...da banyak bergerak jugak..aritu scan nampak da ..tegak  tu..hmmm bertambah lagi pahlawan..

simtom skang ni..sakit kepala ngan batuk..batuk tu penyakit biasa..tapi sakit kepala ni agak heran..datang dan pergi ..start ari sabtu..ingatkan sbb panas, mungkin jugak panas sbb kelopak mata rasa panas...tidur nk ber econ je..klu x sakit kepala x ilang...smalam terjumpa dlm majalah pa & ma kenapa org pegnen sakit kepala...sebab salur darah yg ke otak agak sempit...klu berterusan kena jumpa dokter..harap2 x berterusan..hari ni pun rs da kurang skit..klu x asik la menangkup depan pc..mmg nk ilangkan kena tidur secara kepala dekat peha---hmmm mustahil la kan...tapi hampir2 dgn peha bole la...

smalam hero ni nk tido sbelah aku..campak bantal trus landing kat perut...haiii nasib baik la sipi je..aku pulak da mamai nk tido...nasib baik x terhimpit baby dlm perut....

si amoi ni pulak..ms aku nk goreng naget..bukan main lg peluk aku ni..."sayang ibu, sayang baby"...hmm yelah..cuba tanya waktu nk kejut pagi...asikla kata"x nak kawan ibu"...hamboi sabar ajelah... susah betul nak bangun pagi...padahal kul 10 biasa aku da ajak masuk bilik...

satu lagi nk kongsi prangai diorg.. masa nk balik ni, sibuk betul jerit babai kat kawan2 ngan cikgu dia..yg x boleh blah tu ayat hero "keta abah besar"..hm alahai...malu pak mak nya...ni bukan keta kite..keta company ni..

skang ni terasa rindu kat umah kampung...mau balik tapi klu aku je balik ngan mak, mau penat mengemas umah..sah2 banyak habuk...umah sdiri pun x larat nk kemas...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan