Rabu, 17 Julai 2013

check-up utk minggu ke 30

alhamdulillah..masih dapat berpuasa...tapi akan di tolak 1 hari sbb next week appointment kena minum air gula...hu hu...last weeknya check-up la, ingatkan sume ok...tup2 dr mimi kata bb terlebih berat...camno ni? pueh pikir...berat aku turun 800gm, baby bole naik 800gm+-dlm masa 4 minggu...berat dia da 1.7kg...hu hu..harap2 xde kencing manis la aku ni...

gambar dr web baby center...patutnya da pusingkan...tapi kepala si kecik ngan punggung masih kat atas...dr mimi siap pesan, jgn urut ye...dia mmg akan berpusing2 lg sbb ruang masih banyak...hmm, so yg part ni x nak la risau sangat...

next week jumpa dr jamil pulak...ok gak dpt ari kije..bole anta moncet kat school..klu ada same, si hero ni x dok diam...amoi da ok skit...sedikit info pasal zat besi...rupernya bila da sampai tahap ni, ibu kena ambil zat besi yg cukup, sebab bb akan serap dulu sblm badan ibu serap...antara simtomnya, penat & pucat...dr mimi ada tegur aku ni nampak pucat..tp hb ok...harap2 aku ok smpai ke akhirnya...penattttt...pas buka, mata cam x bole bukak da...smalam nk ajar amoi baca bm, lama sangat nk carik buku, aku pun da terlentok..pastu kemain lg marah kat aku sbb x dengar dia panggil..hamboii anak bertuah ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan