Jumaat, 6 September 2013

entry di hari jumaat

smalam check-up utk 38 weeks....da engange..tp cuma rs mengeras yg kuat xde tanda apa2 lg...penungguan yg masih belum berakhir...tp get readyla...bb da 3.4 ni...harap2 kluarnya di permudahkan...elok jugak slalu buat senaman org pegnen...sakit blakang tu cuma kadang2...tp aku mmg x bole dok atas tikar/carpet lama2..klu x mmg susah nk bangun sbb sakit punggung...kena dok atas tilam @ sofa shj...berat pun da 70++ ni..lebih kurang berat ms pegnen amoi dulu...

smalam mc, ingatkan buat kije umah bole cepatkan due..tp mmg bb ni sayang sangat nak tinggalkan womb ibu ni...keras2 perut sehari smalam...pg ni ok pulak...kojo la nampak ee...

ayat hero ni kadang2 mmg klakar..da nmpak aku dok dlm umah ms dia balik smalam..bole lak tanya.."ibu! ibu da  balik ye?"..."ibu da pegi opis ye?"...aku hmm ajela..klu aku kata aku x kije...mau merajuk si hero ni...

semenjak amoi dpt teacher baru & pegi tuisyen 4 mlm tiap miggu, nampak amoi banyak mulut...asik nak borak aje...alhamdulillah nampak perubahan..harap2 amoi akan sentiasa dpt cikgu yg baik & positif sentiasa...cumanya aku penat nk layan bila lampu da tutup, mata da nk lelap..dia sibuk bercerita, tanya itu ini...klu x layan, dia kacau nk peluk2 sayang baby bagai...hmmm anak dara sorang ni..nk ajak abah borak dia x brani...

aritu aku baca entry taun 2011...tangan amoi berbalut tp serius aku x ingat langsung kenapa...bila tanya en somi, katanya tersepit pintu, aku yg buat...eh yeke?? cam x caya la pulak aku...sbb memori tu mmg x teringat langsung...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan